Uw internet betaling is mislukt, hoe verder?

Indien er een fout is opgetreden bij het verwerken van uw iDEAL of SofortBanking transactie door bijvoorbeeld onvoldoende saldo, verbindingsproblemen met uw bank of een verlopen sessie en waarbij het orderbedrag niet aan ons werd overgemaakt, 
wordt uw order automatisch door ons systeem geannuleerd.

U heeft alsnog een orderbevestiging uit ons winkelsysteem ontvangen. 

 

Indien u deze order toch zou willen plaatsen zonder deze opnieuw aan te maken, stuurt u ons dan een berichtje via ons
contact formulier of per email 
contact@mallenmolen.nl o.v.v. het ontvangen ordernummer. 

 


Wij nemen uw order na uw verzoek en mits alle artikelen nog steeds voorradig zijn, alsnog voor u in behandeling. 
Tevens kunnen wij u indien u dit wenst een digtale acceptgiro toezenden. Hiermee kunt u de betaling dan alsnog eenvoudig via iDEAL uitvoeren.

Uiteraard kunt er gewoon voor kiezen om uw bestelling direct opnieuw ons systeem aan te maken. 


Wanneer u hierover nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via ons contact formulier of telefonisch +31(0)613466180.
 
Wij excuseren ons voor het ongemak en hopen u graag als klant terug te zien.

Met vriendelijke groet,
De Mallenmolen.
      mallenmolen.nl
mallenmolen.nl is een onderdeel van VanDeurse Webwinkel Exploitatie.

** Indien u een betaling van uw order bewust heeft geannuleerd, verzoeken wij u de ontvangen orderbevestiging als niet verzonden te beschouwen.